پایان کمپین بهمن 1400

پایان کمپین بهمن ۱۴۰۰

سلام. این کمپین هم تموم شد و در کنار شما توی این زمستون سرد روزهای خوبی رو سپری کردیم. سعی کردیم تا جایی که می تونیم برای شما با تخفیف های استثنایی مون روزهای خوبی رو بسازیم و شما هم نشون دادید که به ازای هر یک قدمی که ما برمی داریم شما ۱۰ قدم پا پیش می گذارید.

خیلی خوشحالیم که تونستیم به قدر توانمون توی این شرایط سخت اقتصادی ذره ای از مشکلات مردم عزیزمون کم کنیم و با به حداقل رسوندن سودی که تی پارت بتونه همچنان به مسیر خودش ادامه بده این امکان رو فراهم کردیم تا شما نیاز هاتون رو بر طرف کنید؛ اما این مقوله یکجانبه و فقط از سمت ما نبود شما هم سعی کردید تا جایی که می تونید خرید کنید و تعداد اقلام خریدی خودتون رو بالا ببرید تا ما رو خوشحال کنید.

خواستیم بهتون بگیم که ما هم راضی هستیم و هم خوشحال ، از صمیمیت و انرژی های درجه یکتون تک تک تون که بعد هر خرید بهمون قوت قلب می داد؛ شاید اگر یه جاهایی هم ضرر می کردیم همین که می دیدیم یه نفر ما رو به دوستانش معرفی میکنه متوجه میشدیم که زحماتمون به هدر نرفته.

خلاصه این کمپین هم با اینکه خیلی دوست داشتیم ادامه دار باشه اما روزهای آخرشو طی میکنه اما با تمام موانع تصمیم گرفتیم یه سری تخفیف ها رو همچنان به عنوان ثمره این محبت بین مون حفظ کنیم تا نشون بدیم ما توی این رفاقت کم نمیاریم مطمئنیم که شما هم کم نمیزارید.😉🌹

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن سبد خرید
بستن علاقه‌مندی
بازدید های اخیر بستن
بستن

بستن
منو
دسته بندی ها