نظرسنجی ارزیابی خدمات خودرو ارزیابی خدمات خودرو مرحله ۱ از ۲۴ ۴% سلام خرید شما از مجموعه تی پارت برای ما افتخاری است… این پرسشنامه جهت ارزیابی کیفیت خدمات اتومبیل شما طراحی شده است. با پر کردن این پرسشنامه به دیگران کمک می کنید تا بهترین ها را انتخاب کنند. پر کردن این فرم حدود ۳ دقیقه وقت شما را می گیرد. نام شما...(الزامی) شماره تماس…(الزامی) انجام خدمات خودروی خود را به چه کسی سپرده اید؟(الزامی) صافکاری باطری سازی مکانیکی خودم سایر چه کسی؟(الزامی) نام صافکار، نصاب یا استادکار(الزامی) نام تعمیرگاه، گاراژ یا…(الزامی) شهر و محدوده تقریبی تعمیرگاه، گاراژ یا…(الزامی) شماره تماس صافکار، نصاب یا استادکار(الزامی) به چه دلیل به صافکاری (خدمات خودرو) مراجعه کردید؟(الزامی) تصادف کردم ارتقا فنی و ظاهری خودرو خرابی قطعات سایر چه دلیلی؟(الزامی) از کدامیک از خدمات استفاده کردید؟(الزامی) تعمیر قطعات تعویض قطعات چه نوع تعمیراتی؟(الزامی) تعمیر یا شفاف سازی چراغ تعمیر سپر شاسی کشی پولیش دستی پولیش ماشینی صافکاری گلگیرها صافکاری کاپوت صافکاری صندوق عقب صافکاری درب ها صافکاری سقف سایر چه تعمیر دیگری هست که ذکر نشده است؟(الزامی) کدامیک از قطعات خود را نصب یا تعویض کردید؟(الزامی) چراغ جلو، عقب و... لامپ، هدلایت و... سپر جلو، عقب و.... آینه گلگیر کاپوت سایر چه تعویض دیگری هست که ذکر نشده است؟(الزامی) هزینه ای که برای تعمیرات پرداخت کردید؟ (به تومان)(الزامی) حدود مبلغی که برای خدمات (اجرت استادکار و…) آیا از هزینه تعمیرات رضایت دارید؟(الزامی) بله؛ منصفانه بود خیر؛ هزینه بالا بود نحوه برخورد و پاسخگویی استادکار (صافکار، نصاب یا…) را چگونه ارزیابی می کنید؟(الزامی) بسیار مؤدب و خوش رفتار بود پاسخگو بود و به من راجع به خدمات توضیح داد رفتار مناسبی نداشت پاسخگو نبود آیا در زمان تعهد شده، خودروی خود را تحویل گرفتید؟(الزامی) بله؛ دقیقاً سر وقت خیر؛ قطعات دیر به دست استادکار رسید خیر؛ استادکار سرش خیلی شلوغ بود فضای تعمیرگاه (صافکاری، سپر سازی و…) به چه شکل بود؟(الزامی) بزرگ بود و خودروی من داخل پارک شد بزرگ بود ولی خودروی من به دلیل تعداد سفارش زیاد بیرون پارک شد کوچک بود صافکاری کنار خیابان بود صافکاری و نصب در محل انجام شد آیا ابزار آلات و تجهیزات صافکاری کامل بود؟(الزامی) بله خیر نمیدونم قطعات مورد نیاز خودروی شما توسط چه کسی تأمین شد؟(الزامی) خودم استادکار (صافکار و نصاب و...) سایر چه کسی؟(الزامی) رضایت شما از کیفیت خدمات(الزامی) ۵ (عالی) ۴ (خوب) ۳ (متوسط) ۲ (ضعیف) ۱ (افتضاح) از ۱ تا ۵ امتیاز دهید آیا ایرادات و مسائلی که مطرح کردید به طور کامل رفع گردید؟(الزامی) بله خیر نمیدونم علت عدم رفع ایراد چه بود؟(الزامی) همه ی ایرادات رفع شد نبود قطعات یدکی کیفیت پائین قطعات عدم تشخیص عیب مهارت پایین استادکار سایر علت؟(الزامی) در کل آیا حاضر هستید این استادکار (صافکار، نصاب یا…) را به دیگران معرفی کنید؟(الزامی) بله؛ حتما خیر؛ اصلا در صورت امکان دلیل را برای ما توضیح دهیدتوضیحات شما می تواند کمک زیادی به دیگران کند.