سوالات متداول:

۱. چطور میتوانم ثبت سفارش کنم؟

برای این کار میتوانید هم با مراجعه به سایت اقدام به ثبت سفارش کنید و یا با شماره های ۰۹۱۹۹۶۹۶۱۳۵ تماس بگیرید و به صورت تلفنی خرید خود را انجام بدهید.

 

۲. ثبت سفارش و پرداخت را انجام دادم و پول از حساب من کسر شده اما عملیات ناموفق بود. چه کاری باید انجام بدهم؟

به پشتیبانی سایت پیام بدهید و مشکل خود را بازگو کنید. همکاران ما پس از بررسی حساب و تایید واریز وجه، سفارش را ثبت و تایید میکنند.

 

۳. مدت زمان ارسال سفارش چقدر است؟

مدت زمان تحویل کالا برای تهران از زمان ثبت سفارش تا ۷۲ ساعت پس از آن میباشد. و مدت زمان ارسال به شهرستان با توجه به سفارش متفاوت است اما زمان حدودی تحویل کالا به پست پیشتاز و تیپاکس همان روز تا ۴۸ میباشد.

 

۴. چطور باید هزینه را پرداخت کنم؟

مبلغ کالا را میتوانید از درگاه پرداختی سایت پرداخت کنید و یا برای دریافت شماره کارت شرکت جهت کارت به کارت، به پشتیبانی سایت پیام و یا با شماره های ۰۹۱۹۹۶۹۶۱۳۵ تماس بگیرید.

 

۵. پرداخت در محل هم دارید؟

شرایط پرداخت درب منزل فقط برای ساکنین شهر تهران می باشد. و برای استفاده از این گزینه خریدار می بایست مبلغ پیک را به عنوان بیعانه واریز کند.

 

۶. شرایط مرجوع کردن کالا به چه صورت است؟

برای مرجوع کردن کالا ابتدا با شماره های ۰۹۱۹۹۶۹۶۱۳۵ تماس گرفته و مشکل کالا را بازگو کنید. کاشناسان ما راهنمایی لازم را انجام میدهند.

 

۷. امکان صدور فاکتور هم دارید؟

بله امکان دریافت پیش فاکتور و فاکتور وجود دارد.

 

۸. امکان تغییر یا لغو سفارش وجود دارد؟

در صورتی که سفارش شما ارسال نشده باشد امکان تغییر یا لغو سفارش وجود دارد. در غیر این صورت با شماره های ۰۹۱۹۹۶۹۶۱۳۵ تماس بگیرید.

 

۹. نحوه ارسال به شهرستان چگونه است؟

نحوه ارسال با توجه به سفارش شما متفاوت است. اما به طور کلی ارسال کالاها به شهرستان با پست، تیپاکس و باربری می باشد.

 

۱۰. نحوه ارسال به تهران چگونه هستش؟

ارسال به تهران به چند صورت است: ارسال به مناطق ۲۲ گانه تهران با پیک مجموعه تیپارت، ارسال با پست، ارسال با اسنپ یا پیک.

 

۱۱. خرید حضوری هم دارید؟

بله. قبل از مراجعه حضوری برای خرید، حتما با کارشناسان ما جهت هماهنگی تماس بگیرید.

 

۱۲. من خیلی عجله دارم امکان تحویل فوری کالا هست؟

امکان تحویل فوری کالا در تهران وجود دارد که با اسنپ ارسال میشود و مشتری می بایست مبلغ کالا را قبل از ارسال بصورت کامل پرداخت کند.

 

۱۳. آیا میشود از مجموعه تیپارت تخفیف گرفت؟

تیم ما در تلاش است که مناسب ترین قیمت ممکن را برای فروش، خدمت شما عزیزان ارائه دهد. لذا تخفیف برای کالا وجود ندارد اما برای مشتریان ثابت ما کد تخفیف ارسال میشود که با آن میتوانند ازتخفیف برخوردار شوند.

 

۱۵. آیا قیمت ها بروز هستند؟

برای اطلاع از بروز بودن قیمت ها با شماره های ۰۹۱۹۹۶۹۶۱۳۵ تماس بگیرید و سپس خرید خود را انجام دهید.

 

۱۶. آیا شرایط فروش بصورت عمده هم دارید؟

بله برای خرید به صورت عمده یا تعداد بالا با شماره های ۰۹۱۹۹۶۹۶۱۳۵ تماس بگیرید.

 

۱۷. شرایط همکاری در گروه تیپارت به چه صورت است؟

برای همکاری با مجموعه ما با شماره های ۰۹۱۹۹۶۹۶۱۳۵ تماس بگیرید. یا اطلاعات خود را در قسمت دعوت به همکاری و استخدام سایت وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

 

۱۸. به چه شکل میتوانم بسته پستی خود را پیگیری کنم؟

کد رهگیری اس ام اس شده از طرف شرکت ما را در سایت New tab (post.ir) وارد کنید تا از مراحل ارسال کالای خود با خبر شوید.

 

۱۹. به چه شکل میتوانم بسته تیپاکس خود را پیگیری کنم؟

کد رهگیری ارسال شده ی خود را در سامانه ی رهگیری تیپاکس | رهگیری بسته و پاکت | تیپاکس (tipaxco.com) پیگیری بفرمایید.

بستن سبد خرید
بستن علاقه‌مندی
بازدید های اخیر بستن
بستن

بستن
منو
دسته بندی ها